НАМ ДОВІРЯЮТЬ
ТИПИ РОЛИКІВ
Найпоширеніший вид радіо реклами призначений для озвучення простих повідомлень. Є одним з дешевих варіантів ролика
Постановочні сюжетні ролики за участю одного або декількох акторів. Можливі акторські монологи, гумор, ігрова подача матеріалу
Найскладніший та найефективніший формат аудіо реклами. Інформація проспівується на відомі хіти та мелодії тому запам’ятовуються найкраще
Аудіо спот або джингл — коротка декілька секундна розпівка назви або слогану компанії, магазину або торгівельної марки. Може бути повноцінним роликом або фінальною вставкою в будь якому виді роликів. Основне завдання джинглу — виділення серед конкурентів та запам’ятовування
Ролик націлений на створення та підтримку іміджу бренду. Головна мета — стороння образу і відрізняється від інших художністю наповнення